BVS Administrateurs

Financieel Administratieve Dienstverlening voor het midden en klein bedrijf met een persoonlijke aanpak.

SamenOp

Indien gewenst kan ik, zelfstandig, uw administratie voeren en heeft u altijd online inzicht in uw resultaten.

Door gebruikt te maken van webapplicatie van Snelstart kunnen we "SamenOp" werken.


Klik hier voor meer infomatie: www.snelstart.nl/samenop

Er is een aanzienlijke tijds- en kostenbesparing door samen te werken met Snelstart App

Klik hier voor meer informatie: www.snelstart.nl/app


Wat kost dat dan?

Graag verzorg ik u tijdens een kennismakingsgesprek een persoonlijke offerte toegespitst op onderneming.


Hierin wordt meegenomen:

  • Eenmalige kosten: De inrichting van uw basis gegevens, balans en bankkoppelingen

  • Vaste kosten:

    • Maandelijks abonnement voor back-up en online toegang van uw administratie

  • Variabele kosten voor administratieve werkzaamheden zoals:

    • De vastlegging van inkoopfacturen

    • De vastlegging van verkoopfacturen.

    • De boeking / controle van bank bij- en afschrijvingen

    • De controle tbv BTW aangifte

    • Activering van investeringen, afschrijvingskosten en andere reserveringen / memoriaal boekingen

    • Wel of geen verzorging jaarverslag of jaarrekening


Neemt u gerust contact op voor een gratis kennismakingsgesprek.