BVS Administrateurs

Financieel Administratieve Dienstverlening voor het midden en klein bedrijf met een persoonlijke aanpak.

Brenda Verwater - Schuttert

Graag vertel ik u meer over mijn achtergrond:

Na het behalen van mijn MEAO - BA diploma in 2000 ben ik gaan werken en blijven studeren voor een zo optimaal mogelijke zelf ontplooing.

Mijn werkervaring heb ik op mogen doen binnen diverse bedrijven van klein- tot groot kader bedrijf, zowel in de non-profit als profit sector.

Hierdoor heb ik een grote mate van zelfstandigheid en inzicht in mijn werk binnen de (financiele-) administratie opgebouwd.

Met regelmaat heb ik implementatie periodes, kleine en grote veranderingen binnen de administratieve processen begeleid en doorgevoerd inclusief begeleiding van huidig of nieuw personeel op de locatie van de klant.

Ik houd van bijleren en mezelf ontwikkelen.


Administratief Medewerkster Kantoor BVS Administrateurs

Sinds enige tijd heb ik personeelsuitbreiding op kantoor.

Meerdere dagdelen per week is er nu een administratief medewerkster aanwezig.

Zij is voornamelijk actief in de externe crediteurenadministratie inclusief controles ten behoeve van de Wet Keten Aansprakelijkheid, in de Bouw-sector.

Hierdoor hebben wij ruimte voor meer nieuwe klanten gekregen.

Vraag gerust naar de mogelijkheden.

Netwerk

In de loop van de jaren heb ik een mooi netwerk van professionals, binnen diverse branches en niveaus, mogen opbouwen.

Ik werk vaak alleen - zelfstandig, maar heb door mijn netwerk een achterban in geval van bijzondere situaties, zoals langdurige ziekte, of bijzondere vraagstukken.