Uw administratie uitbesteden?
Snelstart Samen Op
Wilt u liever uw administratie uitbesteden aan ons kantoor in plaats van alles zelf doen?
Bent u net gestart en zoekt u nog een boekhoudprogramma?
Dan neem ik u graag mee naar Samen op van Snelstart.
U kan zelf ook even kijken op de Snelstart website: klik hier.
In Snelstart kunt u zelf uw inkopen vastleggen en indien gewenst uw verkoopfacturen maken.
Op deze manier wordt achter de schermen een begin gemaakt met de BTW controle.
Afhankelijk van uw eigen zelfstandigheid controleren en verzorgen wij de rest.
Hierbij valt te denken aan:
Samen delen we een online administratie en heeft u door middel van een mooi dashboard volop inzicht.
Bent u ZZP’er of geen interne administratie?
Wij verzorgen ook wekelijkse facturatie aan uw opdrachtgever – evt met manurenstaten.
Ook binnen Snelstart is het mogelijk om een projectadministratie te voeren.
Op basis van kostenplaatsen, of met gekoppelde externe software.
Als kantoor ondersteunen wij reeds de externe software ten behoeve van Snelstart:
Snelstart heeft vele digitale voordelen die ik u graag uitleg.
Vraag gerust naar de mogelijkheden.
Op deze manier zijn klanten vanuit het hele land welkom.
Tevens is het mogelijk om uw bestaande Snelstart administraties over te dragen aan ons.
Heeft u een bestaande administratie, in andere software, die u bij ons onder wilt brengen, graag kijk ik met u naar de mogelijkheden.